Освіта і підвищення кваліфікації


№ з/п назва навчального закладу рік закінчення спеціальність
 1 Харківський державний університет  імені О.М.Горького 1987  історія





№ з/п Назва навчального закладу Напрям
 1 Харківський науково-методичний інститут безперервної освіти, 2008  Групова робота на уроках історії та правознавства
2 Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»,  2011 Формування життєвих компетентностей засобом методу проектів в урочний та позаурочний час
3 Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»,  2011 Спецкурс викладання предмета "Харківщинознавство" (Сертифікат)
4 Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»,  2013 Заліковий тест як форма контролю знань, умінь, навичок учнів заочних класів в умовах вечірньої школи

 

САМООСВІТА ВЧИЕЛЯ ІСТОРІЇ  ДУБОВЕЦЬКОЇ З.І.

 Педагогічне кредо вчителя: « Учитель живе до тих пір, поки він учиться, коли він перестає  учитися, у ньому вмирає вчитель»  К.Ушинський.

«Щоб дати учням іскру знань, учителю потрібно увібрати ціле море світла» 

                                                                              В. Сухомлинський

Проблемна тема самоосвіти : «Формування предметних компетентностей учнів засобом проектної діяльності»

Мета роботи над темою самоосвіти: оволодіти досягненнями педагогічної науки і практики; поглибити теоретичні знання та практичні вміння з проектної технології у процесі вивчення історії.

Завдання: розширити загально педагогічні знання; оволодіти  ефективними формами і методами , прийомами навчання історії; визначити шляхи застосування проектної технології.

Очікувані результати: підвищення професійної компетентності, якості викладання історії, виховання та розвитку учнів.

Шляхи реалізації :   1. Курси підвищення кваліфікації, «2012;  2013р. Теми курсової роботи  « Проектна діяльність учителя та учня  в урочний та позаурочний час» ; «Заліковий тест як форма контролю знань, умінь. Навичок учнів заочних класів»

2. Участь в щорічному конкурсі- ярмарці педагогічних ідей. Тема роботи 2013 року « Організація проектної діяльності учнів на уроках суспільних дисциплін»

3.Вивчення наукової  літератури та передового педагогічного досвіду таки х учених як Баханов К.О., Мокрогуз О.П., Каравєва О.Я., Татаринов М.В.; методичними порадами  Асоціації «Нова доба»

4. Ознайомлення з Новим Держстандартом базової та повної середньої освіти.

5. Систематизація та розробка методичного узагальнення. Завдання – навчити учнів ефективно здобувати знання за допомогою методу проектів. Навчання не зводиться до запам’ятовування інформації,а полягає в розвитку здібностей учнів самостійно просуватися в інформаційному просторі.

6. Впровадження технології змушує працювати над переробкою уроків за такими етапами: І. Вибір і осмислення теми; ІІ. Збір інформації   ІІІ.Аналіз і систематизація інформації   IV. Оформлення проекту ( газета,  буклет, брошура)  V. Презентація на уроці, на виховній годині,загальношкільному заході в формі круглого столу, конференції, форуму тощо.

Висновки: Застосування методу проектів дає можливість учителю мотивувати навчання , розвивати компетентності, забезпечувати ситуацію успіху.


Статті та друковані роботи 

                                   Дубовецької З.І.

 

1.    Розпочато роботу по створенню музею селища Ківшарівка //

Український формат. 12.03.  2010, №10

2.    Сімя – це відповідально // Український формат 18.02.2011, №6

3.    Ківшарівка – берег нового життя ( Історія в’єтнамської громади в сел.. Ківшарівка Харківської області)// Інтернет-програма проекту «Багатокультурна історія України»

4.    Мовчала все життя // Слобідські дзвони Перемоги.70-ій річниці визволення Харківщини від фашистських загарбників присвячується. Харків. 2013, с. 91-93

5.    Молодість обпалена другою світовою війною (1939-1945) // Моя Батьківщина- Україна. Харків. 2013, с. 157-158

6.    Трагедія знівеченої молодості: ОСТ-тавро неволі //Перші кроки до науки. Харків- 2014, с.90

7.    Інститут сімї в Україні: стан, проблеми, шляхи вирішення //Перші кроки до науки. Харків-2014, с. 200-201.