№ з/п | назва навчального закладу | рік закінчення | спеціальність |
1 | Харківський державний університет імені О.М.Горького | 1987 | історія |
№ з/п | Назва навчального закладу | Напрям |
1 | Харківський науково-методичний інститут безперервної освіти, 2008 | Групова робота на уроках історії та правознавства |
2 | Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2011 | Формування життєвих компетентностей засобом методу проектів в урочний та позаурочний час |
3 | Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2011 | Спецкурс викладання предмета "Харківщинознавство" (Сертифікат) |
4 | Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2013 | Заліковий тест як форма контролю знань, умінь, навичок учнів заочних класів в умовах вечірньої школи |
САМООСВІТА ВЧИЕЛЯ ІСТОРІЇ ДУБОВЕЦЬКОЇ З.І.
Педагогічне кредо вчителя: « Учитель живе до тих пір, поки він учиться, коли він перестає учитися, у ньому вмирає вчитель» К.Ушинський.
«Щоб дати учням іскру знань, учителю потрібно увібрати ціле море світла»
В. Сухомлинський
Проблемна тема самоосвіти : «Формування предметних компетентностей учнів засобом проектної діяльності»
Мета роботи над темою самоосвіти: оволодіти досягненнями педагогічної науки і практики; поглибити теоретичні знання та практичні вміння з проектної технології у процесі вивчення історії.
Завдання: розширити загально педагогічні знання; оволодіти ефективними формами і методами , прийомами навчання історії; визначити шляхи застосування проектної технології.
Очікувані результати: підвищення професійної компетентності, якості викладання історії, виховання та розвитку учнів.
Шляхи реалізації : 1. Курси підвищення кваліфікації, «2012; 2013р. Теми курсової роботи « Проектна діяльність учителя та учня в урочний та позаурочний час» ; «Заліковий тест як форма контролю знань, умінь. Навичок учнів заочних класів»
2. Участь в щорічному конкурсі- ярмарці педагогічних ідей. Тема роботи 2013 року « Організація проектної діяльності учнів на уроках суспільних дисциплін»
3.Вивчення наукової літератури та передового педагогічного досвіду таки х учених як Баханов К.О., Мокрогуз О.П., Каравєва О.Я., Татаринов М.В.; методичними порадами Асоціації «Нова доба»
4. Ознайомлення з Новим Держстандартом базової та повної середньої освіти.
5. Систематизація та розробка методичного узагальнення. Завдання – навчити учнів ефективно здобувати знання за допомогою методу проектів. Навчання не зводиться до запам’ятовування інформації,а полягає в розвитку здібностей учнів самостійно просуватися в інформаційному просторі.
6. Впровадження технології змушує працювати над переробкою уроків за такими етапами: І. Вибір і осмислення теми; ІІ. Збір інформації ІІІ.Аналіз і систематизація інформації IV. Оформлення проекту ( газета, буклет, брошура) V. Презентація на уроці, на виховній годині,загальношкільному заході в формі круглого столу, конференції, форуму тощо.
Висновки: Застосування методу проектів дає можливість учителю мотивувати навчання , розвивати компетентності, забезпечувати ситуацію успіху.
Статті та друковані роботи
Дубовецької З.І.
1. Розпочато роботу по створенню музею селища Ківшарівка //
Український формат. 12.03. 2010, №10
2. Сімя – це відповідально // Український формат 18.02.2011, №6
3. Ківшарівка – берег нового життя ( Історія в’єтнамської громади в сел.. Ківшарівка Харківської області)// Інтернет-програма проекту «Багатокультурна історія України»
4. Мовчала все життя // Слобідські дзвони Перемоги.70-ій річниці визволення Харківщини від фашистських загарбників присвячується. Харків. 2013, с. 91-93
5. Молодість обпалена другою світовою війною (1939-1945) // Моя Батьківщина- Україна. Харків. 2013, с. 157-158
6. Трагедія знівеченої молодості: ОСТ-тавро неволі //Перші кроки до науки. Харків- 2014, с.90
7. Інститут сімї в Україні: стан, проблеми, шляхи вирішення //Перші кроки до науки. Харків-2014, с. 200-201.